Крюківський завод складатиме конкуренцію корейським машинобудівникам.

Міжвідомча комісія «Укрзалізниці» дозволила Крюківському вагонобудівному заводу виготовити дослідну партію міжрегіональних потягів локомотивної тяги підвищеної комфортності у кількості 10 одиниць по дев’ять вагонів кожен, повідомляє прес-служба підприємства. «Згідно з підписаним протоколом, ми дозволили заводу виготовити 10 потягів, один з яких вже придбали. Якщо «Укрзалізниця» матиме фінансову можливість, вона, безумовно, придбає ще не один склад; з’явиться така у іншого покупця, він не помилиться» — цитує прес-служба голову комісії, першого заступника гендиректора «Укрзалізниці» Миколу Сергієнка.

Новий потяг планується вивести на маршрут 16 лютого на графік потягів №№161-162 Харків-Київ. Надалі опрацьовується декілька варіантів маршрутів. Найімовірніше, починаючи з Євро-2012, потяг слідуватиме за напрямом Донецьк-Дніпропетровськ, але в більш швидкісному режимі. Міжрегіональний потяг локомотивної тяги підвищеної комфортності для експлуатаційної швидкості 160 км/год складається з вагонів п’яти моделей на візках з пневматичним підвішуванням.

Власником першого такого потягу стала «Південна залізниця», якій комісія дозволила дослідну експлуатацію потягу з пасажирами. Вже здійснено і першу поїздку новітнім потягом. 16 січня під час рейсу Харків-Симферопіль–Харків поїзд зумів розігнатися до заявлених 160 км/г. Нагадаємо, що саме із такими швидкісними параметрами Мінінфраструктури замовило 10 потягів у Південній Кореї. Перший з них прибуде в Україну наприкінці лютого