Ігор Шкіря продовжує боротьбу з нелегальними перевізниками

Одним з методів боротьби з нелегальними перевізниками є затвердження типового договору на нерегулярні перевезення, який на сьогодні відсутній в транспортному законодавстві. Це питання було обговорене під час останнього засідання робочої групи Комітету Верховної Ради України з питань транспорту і зв’язку під головуванням народного депутата, керівника Всеукраїнської асоціації автоперевізників (ВААП) Ігоря Шкірі.
Закон України «Про автомобільний транспорт» визначає одним з видів перевезень — нерегулярні пасажирські перевезення («рейси під замовлення»), які здійснюються «автобусом, замовленою юридичною або фізичною особою з оформленням письмового договору на кожну послугу». Згідно ст. 39 цього закону, вказаний договір повинен мати при собі водій, що здійснює нерегулярні перевезення. Але сьогодні відсутня типова форма цього договору, що створює додаткові умови для діяльності нелегальних перевізників.
«Проблема полягає в тому, що на сьогодні перевізники під виглядом нерегулярних фактично здійснюють регулярні міжміські і міжобласні перевезення по найбільш рентабельних маршрутах. При цьому посадка пасажирів виконується не на території автостанцій (як передбачає законодавство), а у станцій метро, залізничних вокзалів, інших місць найбільшого скупчення людей. При здійсненні ж державного контролю водіями надаються формальні договори з фізичними або юридичними особами, що не стосуються пасажирів, яких перевозять,» — відмітив Ігор Шкіря. В зв’язку з цим для запобігання порушенням при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень пропонується внести зміни до законодавства щодо затвердження типової форми договору з певними вимогами до нього.
Ігор Шкіря в телефонному режимі звернувся до голови Державного комітету з питань регуляторної політики і підприємництва Михайла Бродського. В ході розмови керівник ВААП аргументовано довів необхідність прийняття ініційованих змін до законодавства. Це допоможе у боротьбі з «нелегалами» і сприятиме підвищенню безпеки перевезень. Також Ігор Шкіря ініціював робочу зустріч Михайла Бродського з віце-президентом ВААП Володимиром Вакуленко, в ході якої були надані пропозиції асоціації автоперевізників щодо необхідних змін. Михайло Бродський підтримав пропозиції асоціації автоперевізників і прийняв їх в роботу для здійснення конкретних заходів.